fuck blogg.se

jag hatar blogg.se, designen och allting. Inget sparas, eller så är det fel på min dator! Jag behöver verkligen någons hjälp med det här, sara kan ju inte för Issa är på besök här i Sverige för tillfället och jag har ingen lust att fråga för jag fattar att hon inte vill ^^ men om du vill så typ säg till för jag fattar NOLL!

Jag sov riktigt gott i natt, har otroligt ont i ögonen för jag har inte haft mina kontaktlinser i på typ 3 veckor, vilket är väldigt osmart. Ska gå upp till badrummet på övervåningen snart och sätta i dom... om jag orkar -.-
I morgon är det ju nyår, det blir fest i Farsta för min del, i och mamma tog tillbaka utegångsförbudet, hahahaha. Ska bli riktigt trevligt, fira nyår med mina två allra bästa vänner (inte bara dom, många andra också såklart) Vad ska ni göra på nyår? Jag kan lägga upp en bild på mina nyårskläder här under så får ni se hur jag kommer se ut! :)

puss på er! :)

(klicka på bilden så ser ni den i stort format... ursäkta min töntiga min)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0