love the life bitches

Har blivit ganska lite bloggande, fast ingen läser ju bloggen än för jag har ju inte givit ut den ännu :) Så who cares? Idag var jag hemma hos August med Rebecka. Vi såg Twilight, alltså seriöst, vad är det som är så "jäääävla braaaaaaa" med den? det är en helt okej film bara. Favoritscenen är ju när dom spelar basboll(?) typ, hahaah.. Aja efter vi sett den så låg jag och Rebecka i hans säng och mannen själv satt på en stol bredvid och kollade massa tråkiga filmer på youtube, haha. Sen hade han träning, jag och Rebecka drog hem. (Träffade hans kompis Ludde också, som även är Rebeckas ex, mycket trevligt!) Drog hem till Sara, var med henne och Issa.. Drog hem, har suttit här lite för länge nu men livet har inget lyxigare att bjuda på faktiskt. Ska nog sova snart så jag kommer upp i morgon till ingenting!

Nu ska jag försöka lösa det här med designen innan jag dör...
Ha det bra alla sötnosar. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0