painting my nails

sitter och målar naglarna, lila först, sen silvrigt glitter över! Tror det blir skitsnyggt. Har ju lila halsduk och ipod, så jag matchar liksom :) Och så chattar jag med Hanna Kanon, ashärligt! Jag blir alltid så glad av henne. Saknar alla från konfan så himla mycket. Vill helst spola tillbaka tiden och bara vara med alla igen. Synd att sånt inte funkar :/

När jag är klar med mina naglar ska jag gå upp och lägga mig i sängen, precis som jag sa att jag skulle för ett tag sedan. men nu menar jag det verkligen :) hahaha

puss på er




Kommentarer
Postat av: Elin

din menyrad har hoppat ner, jag kan hjälpa dig med det om du vill.

Puss

2008-12-31 @ 12:35:27
URL: http://taubermanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0