Välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag skriva om min vardag, musik, kläder och mycket annat! Jag är inte duktig på sånt här med design och liknande så det kommer nog ta ett tag innan min blogg blir snygg. Tack och lov har jag en underbar vän vid namn Sara som är expert på det här så jag får väl be om lite hjälp av henne antar jag :)

Jag hade tänkt att berätta lite om mig själv:
Jag heter Ebba Nyman och jag är 15 år gammal. Jag bor i Huddinge, Stockholm med min mamma, styvpappa och två bröder som heter Max (18 år) och Måns (17 år)
Jag går på Kulturama Musikdramatiska Grundskola, dvs att jag sysslar med sång, dans, teater och musik. Mest sång och teater. När jag börjar gymnasiet ska jag gå estetlinje och fortsätta att hålla på med sång eller teater, har inte bestämt mig helt och håller kring detta.
Om ni vill veta mer så fråga på, bara att kommentera!
Angående kommentarer så accepterar jag inte dom som skriver anonymt, sen så förstår ni själva att om ni kommenterar något fullständitgt omoget som tex "din blogg suger" så kommer jag inte bry mig om detta utan säger bara till er: ni behöver inte läsa min blogg om ni inte vill :) erat val.

HA DET GÖTT!




Kommentarer
Postat av: judith

Gott nytt åt älskling! tänker på dig 00.00

2008-12-31 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0