Bönsara gästbloggar

Tjena sidbena alla läsare! Ebba är för tillfället hemma hos mig, vilket inte direkt är någon nyhet. Hon ska dessutom sova över, vilket inte heller är så ovanligt...
Aja, som ni kanske ser så har Ebba ÄNTLIGEN skaffat sig en header (med hjälp av mig, proffset herself. Ebba är inte så teknisk av sig direkt.. Inte när det gäller datorer i alla fall.. Eller okej, hon är inte teknisk på något sätt).

Jag har inte direkt något att skriva. Eller jo! På fredag ska vi dra till SATS i Kungens kurva och fixa gymkort (också ÄNTLIGEN). Det ser jag mer än fram emot! Och på måndag blir det derbyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!! In och veva!

Nu ska jag lyssna på när Ebbzor sjunger några låtar som hon tänkt sjunga på Idol, som jag förövrigt ska hänga med på. Dock inte sjunga i och med att det inte är min starka sida..

CiaozN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0