datasalen

Sitter i datasalen med Sara. Hon pluggar och jag... har precis kollat igenom min bdb faktiskt. Det var rätt kul :) Börjar om en kvart, har matte. Suck my dick. Hatar matte, menmen vad gör man inte för betygen? Faktum är att jag höjt mig i massa ämnen och det är ju soft :O

aaaaw, nu kom Felix och ba gav mig en puss på kinden helt sådär. Eller okej, först frågade han varför jag heter "Newman" på facebook och sen fick jag en puss. Man tackar för den, ska nog ge en tillbaka

DENNIS HAR KLIPPT SIG! var tvungen att berätta, ingen bryr sig men jag gör. Och det är fetanice! Något man ser fram emot att se om man säger så
Bra gjort Denniiiiis :D

byeS
(uttala det "byes" i huvudet... = BAJS! hahahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0