era muppar

Ingen kommenterade grattis igår, på min blogg alltså... Vad är det för stil hurreni? jaja, jag klarar mig. Fick en ny mobil igår så alla ni som har mitt nummer, smsa mig och skriv erat namn och om ni har comviq eller inte! tackar tackar.

Idag ska jag åka in till stan och byta min koss-lurar för dom har gått sönder -.- Hoppas jag får byta till ett par svarta eller röda, fattar inte att jag köpte blåa. så puckat! anyways, jag ska ha en chilldag såhär dagen innan skolan börjar igen. Soft lov har man i alla fall. Vill till Undervik, mer än någonsin. *gråter* (för er som inte vet vad Undersvik är så är det en liten håla i Hälsingland där jag konfirmerades förra året. Var där i sammanlagt 1 månad med mina älskade vänner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0