God natt för min del

Nu ska jag gå och lägga mig! Är väldigt trött och måste orka hela dagen i morgon. Ska upp vid 10 och sen dra till Bönsara typ direkt, sen ska vi åka till min bror och han ska fixa ett kost-/och gym-schema till oss i och med att han är personlig tränare. Sen direkt efter ska vi åka till gymmet, sen hem och äta sen plugga hela eftermiddagen. Ser verkligen fram emot pluggandet... sajk! Jag är en sån som har jättesvårt att plugga själv, kan inte koncentrera mig då, sjukt va? Får dunka musik och försöka i alla fall. Måste sitta i minst 2 timmar, shit alltså, jag som aldrig pluggar.

God natt god natt underbara läsare
sluta inte läsa för att jag varit dålig på att uppdatera i veckan!
blir bättre nu, jag lovar :D


i somras, älskar dom här byxerna men använder dom aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0