Hemma från city

Blev inga jeans. Jag kan typ inte köpa jeans om jag inte är med typ Sara eller något, vet inte varför. Men det blev en skitsnygg bikini från Gina som jag blev helt kär i. Den är röd med vita prickar och har en 50-talsstil med banden och formen. Kan lägga upp bilder så ni får se den!




Hade jättemysigt med Emma i stan i alla fall. Vi gick runt och letade jeans i evigheter utan framgång så jag köpte helt enkelt bikinin i stället. Sen åt vi oss tjocka på Mc'Donalds. Gott gott kan jag lova, men onyttigt. Äh, skit samma! Sedan drog jag hem till mig och hon till sig. Tack Emma för idag, och lova att det inte tar lika lång tid tills vi ses igen som det gjorde den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0