lista

Din första:


Operation: ingen än så länge

Piercing: örat. men det räknas kanske inte

Sport: fjollboll för år och dar sen

Husdjur: mitt älskade Marsvin Kaos

Semester: Gotland

Konsert: typ.. markoolio!

Kärlek: Jimmie




Just nu:


Äter du: tuggummi

Dricker du: inget

Ska du: sriva klart den här grejen

Lyssnar du på: nickelback

Väntar du på: bli klar med listan för att sen gå och sova

Tittar du på: datorskärmen(?)

Har på du på dig: chinos, underkläder, två linnen och en tröja


 



Din framtid:


Barn: ja absolut

Giftemål: ja självklart

Karriär: ja förfan




Vad du föredrar:


Kramar eller kyssar: allt

Kortare eller längre: långa

Snygg mage eller snygga armar?: armar är viktigare.. men helst båda :P

Busig eller lydig: BUSFRÖ!




Har du någonsin:


Kysst en främling: HAHAHA.... vafan... ja

Tappat bort glasögon/linser: njae inte direkt

Brutit ett ben: nej

Rymt hemifrån: nej

Röntgats: ja flera gånger

Krossat någons hjärta?: jo men typ..

Nobbat någon (som haft känslor för dig): ja

Gråtit när någon dött: ja




Tror du på:


Kärlek vid första ögonkastet: ja självklart!

Gud: ja

Mirakel: vettefan, kanske

Aliens: SJÄLVKLART!!!!!!!!!

Magi: nej

Ett himelrike: njae.. vet inte.. jag tror på döden

Tomten: min pappa är tomten!

Änglar: japp

Transformers: mina favoriter ju!!! :D:D:D (efter aliens)


 



Blandat:


Är du kär i någon? inte för tillfället

Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland

Tycker andra att du är attraktiv? vissa gört, vissa inte

Dricker du? inte alkohol i alla fall

Använder du droger? jag är fett anti-droger

Röker du? nej

Vilket shampoo använder du? Tony&Guy

Vilken parfym använder du? varierar varje dag

Vad är du rädd för? spindlar, höjder, mörker och olycka.

Gillar du att tvätta? njae, inte riktigt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0