lite allt möjligt på en gång

Jag satt precis och tänkte: kommer inte mamma hem snart
så kollade jag på klockan och den är ju bara kvart i 1. Fick en sån chock. Känns som att den är runt halv 6 eller något. Jag är helt inne i att göra en header (ÄNTLIGEN!?!?!) och lyssnar på musik så jag trodde klockan flugit iväg en hel del. Men icke sa nicke. Ska nog ringa pappa snart och kolla om jag kan åka till hans jobb, har verkligen inget att göra idag. Får se vad jag hittar på
Och nu ringde min mor helt plötligt. Vi snackade lite om vad hon ska köpa idag för hon och Hasse ska iväg och storhandla sen. Och så pratade vi om vart jag ska fira påsken och hur jag ska göra på min födelsedag. Så SARA hör upp nu: Jag sover hos pappa på lördag, firar min födelsedag på morgonen hos honom sen åker jag till Fruängen, möter dig och så åker vi hem till mig tillsammans! Bara så att du vet ;) Och nu vet ni andra också :P

Nu ska jag forsätta med min header! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0