musiiiiicaaa

Sitter och lyssnar på Coldplay och har (helt sjukt nog) hittat låtar jag aldrig hört förut så det är bara att banka in dom i skallen. Jag måste säga att dom verkligen gör mina dagar lite bättre när jag mår skit. Dom är som en bra vän som stöttar en, visst kan ni alla ha något sånt band, någon artist eller låt, som gör er på bättre humör när ni mår skit? Mitt band är helt klart Coldplay och har varit det i flera år nu. Många (bla min bror Måns) säger att det är deppig musik som man bara lyssnar på när man mår dåligt men det tycker jag är helt fel. När jag mår jättebra och är sprudlande glad lyssnar jag alltid på Coldplay för jag blir alldeles varm av det. Sen lyssnar jag ju på Coldplay när jag är varken glad eller ledsen, som på väg till skolan och sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0