nationellt prov...

...är precis vad jag ska ha snart.. i matte för er som inte vet. Ser inte fram emot det då matte är mitt svagaste ämne (efter spanska som jag inte ens har längre) Det går som det går och jag kommer ju hur som helst göra mitt bästa! Nu kom min mattelärare Johan också, usch jag vill inte det här!

Aja, förlåt att jag inte bloggade igår, måns var så jävla egoistisk att han inte lät mig ha datorn i ens TJUGOFEM minuter. jävla pucko ibland vill jag bara ge honom en rak höger rakt på käken (hoppas att han inte läser det här!) Somnade éfter halva playboy mansion för jag insåg att jag var tvungen i och med att jag skulle gå upp 6 idag, jaja.

Nu måste jag dra, ska upp till sexan (våning 6) med Sara. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0