tack för maten...

... den var god, mitt på maten stod en ko, kon hetter kajsa, alla börja...... Nej, där får det ta stopp! Men usch så ont jag har i magen nu. Påskmat, julmat, midsommarmat, all sån där mat är så goooott! Och i morgon får jag ännu mer god mat :O Vilken lyxhelg. Snacka om välförtjänt träning sen
Tanken av att lovet snart är slut får mig att deppa lite. Vill verkligen inte tillbaka till skolan. Kanske i sånt fall för att träffa vännerna och få stänga in sig i ett musikrum själv och chilla men inte för något annat. Är så skoltrött alltså! Men nog om detta. Jag ska snart åka hem till pappa igen. Vi ska gå i kyrkan i natt, det gör vi alltid den här natten, varje år. Det är alldeles mörkt i kyrkan, jättehärlig känsla. Blir väl av att be till Gud om bättre betyg då, eller vad säger ni?

Vill i alla fall säga glad påsk på er ännu en gång och sluta inte läsa bara för att jag bloggat så lite de senaste två dagarna! Jag kommer nog inte skriva så mkt i morgon men något inlägg eller två lär det bli! Ät inte upp er på godis nu! Glad påsk igen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0