the weekend is here

I morgon bitti åker jag och Sara(bönsara) till inget ställe mindre än Åland! Hennes barndomsvän Isabelle bor där, som även jag känner dåraaa. Ska bli sjukt kul och vi kommer inte hem först på söndag runt 21-22. Har verkligen en underbar helg framför mig. Bussen mot Kapelskär (stavning?) som ligger utanför Norrtälje går 10.10 och därifrån tar vi en båt som åker över till Åland. Samma resa hem, fast omvänd ordning såklart :)

Kommer verkligen inte bli så mycket bloggande under helgen
Får hoppas att vädret blir underbart i alla fall. Isabelle ska konfirmeras på söndag så det ser jag också fram emot. Alltså, jag är helt överdrivet glad, eller? Ska i alla fall bli sjukt kul. Hoppas ni får en underbar valborg och långhelg ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0