uuuupsi

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Satte mig aldrig vid datorn helt enkelt!
Sen så hade jag fattat fel om Eva & Adam, för icke sa nicke när jag satte på 4'an och någon annan jävla film var igång. Men skitsamma!

Var till stan och hämtade alla mina mediciner som pappa fixat till mig på apoteket. Gick därifrån med en fet jävla fylld påse, folk ba stirra. Medicinerna ska räcka hela sommaren så det är ju nice i alla fall! (jag är allergisk mot pollen och behöver receptbelagd medicin för den vanliga man köper på apoteket är för svag) Trist nog så glömde jag all medicin hos pappa i morse när jag åkte hem till mamma. Menmen, ska ju sova där i natt igen :P

Jag har fått två jädra påskägg idag dessutom. Shit va fet man blir då(?)... tack godegud att jag får gymkort för ett år nu när jag fyller år (I MORGON!!!!) så man kan träna av sig skiten. Fick en bok av mamma också, och en trisslott. Lite i förskott(?) men jag tackar och har mig! tacktack

Har inte så mycket annat att säga för tillfället!
HA EN BRA PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0