duktig flicka

Nu har jag varit riktigt duktig! Gick från datorn förut och in i duschen. I väntan på att mitt hår skulle torka så började jag plocka på rummet, nu ser det fan rätt nice ut :) Sen har jag tagit fram kläder till i morgon och plockat fram en massa skolsaker. Kännr mig riktigt duktig. Sen har jag fått pengar av mamma så att jag och Lovisa ska åka och uppgradera våra terminskort till pluskort i morgon efter skolan. Ska träffa pappa i morgonkväll också (y) har inte träffat honom på länge...

nu snackar jag med gulle i telefon igen, som vanligt :) Ska nog sova innan kl 10 ikväll hade jag tänkt, får se hur det går egentligen... haha, somnade ju fan halv 4 i natt, gick upp halv sju, men är ändå rätt pigg ;o Menmen, nu ska jag rikta min koncentration till honom! (gulle är alltså Kenny, Kenny är alltså någon jag inte nämner namnet på, fortfarande, för er som inte uppfattat detta ännu!)

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0