GYMNASIET

wohooo, idag börjar jag skolan igen! Lovet har gått sjukt fort och nu, faktiskt äntligen, så börjar jag på Stockholms estetiska gymnasium. Den enda skolan jag ville komma in på, och nu sitter jag här, fan inte minsta nervös längre, och ska snart åka dit för min första skoldag! Känns helt otroligt, ska bli grymt nice. Ska bli gal1 nice att träffa alla i klassen, dom man ska gå med i 3 år liksom. Tänk om alla är värsta vrålesteterna, där kommer jag liksom, typ "hej jag heter ebba och jag kan sjunga".... sen har jag inget mer att säga.. Jaja, det går som det går! Bloggar när jag kommit hem, då jävlar ska ni få höra om folket :F

Nu måste jag sticka, bussen går om 25 min :)
puss och kram, önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0