hejdå datorn!

hejhejhejsan. Nu har jag fan suttit här äckligt länge, det springer i benen på mig, så jag ska ta mig härifrån, gå upp i trappan och lägga mig i sängen. Vilken motion va? haha, njae, men liiiite i alla fall, ytterst lite. Men om 3 veckor får jag gymma gratis hur mkt jag vill på skolans gym. Jag och Katja kommer bo där efter skoldagarna, haha.

I morgon ska jag till B. Efter det blir det hem och plugga antar jag, om vi nu får några läxor! Hur som helst så måste jag öva inför insån (instrumental sång = individuell sång = sång ensam med min sånglärare Maria) Ska ju lära mig Leona Lewis sång Run tills dess, remember? Ska fan sjunga igenom den några gånger nu innan jag går upp till sängen!

hur som helst, jag ville bara säga god natt :)
vi hörs i morgon älsklingar!


en godnattpuss från mig till er!
pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: sara

sexy :D

2009-08-30 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0