HelL0

Hej på er sötnosar! Jag kom hem för någon timme sen sisådär. Jag och Sara var ute och pressade några timmar i solen idag, grymt skönt men så jäääävla långtråkigt. Duschade dirr efter, sen så spelade vi lite dataspel sen däcka jag i hennes säng så jag missade bussen jag skulle ta (uuups!) men jag tog en som gick typ 1 timme senare eller ngt, whatever.

Nu har jag packat och bokat hembiljett från Dalarna på söndag. Åker iväg i morgon, först till morfar som sagt. Tåget går redan 09.44, så jag kommer typ DÖ på tåget. Så jävla soft, ligga och sova i 2½ timme på tåget, så jäääävla skönt. Sen åker jag till mormor på fredag, tar 38 min med tåget! (soft att båda bor i Dalarna, yeeeey!). Kommer som sagt hem på söndag igen, och det blir inte ett enda inlägg från torsdag-söndag, ingen av dom har internet på datorn typ, haha! Stör inte mig, skönt att skippa datorn några dar. Men SJÄVKLART når ni mig på mobilen. Ni som inte ha mitt nummer har det inte av en fin anledning, stackars er, kisar! puss

SVENNEBANAN SUGER HÄSTBALLE

kyss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0