hos familjen lindqvist!

Hej på er sötnosar. Jag har haft bästa dagen på länge, har varit med gamla brudarna från rugbyn, har som sagt varit på sthlm tens. Kul att träffa alla från rugbyn igen, var så jävla länge sen nu. Jävla skitskada säger jag bara :@

Nu är jag som sagt hemma hos frida och victros. Maten är snart klar, grillat och hemmafriterade pommes, woooow ;o Victor är typ kaxigaste killen på jorden, det är något ni måste veta. Sjukt jävla dryg... Så sitter han och Simon och läser samtidigt som jag skriver, hatar sånt ;o Simon är retarded /Victor!

Nu kommer jag sluta skriva för dom stör
puss och sånt skit, ciao!

....


uppdatering:
det där var ett tag sen, vi har ätit nu!
orkar inte skriva, puss
Victor hälsar... daah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0