j*vla skit

god morgon på er! Sitter i skolan, har filosofi egentligen men jag orkade inte gå på hela lektionen i och med att jag vill byta kurs till låtskriveri -.- Värsta diskutionen om vad som är egoism och inte, bläää. Jag mår bara dåligt för jag inser att jag är så långt ifrån egoistisk man kan komma ibland, vilket är dåligt för mig själv(?!?!?!?!?) Elias försöker muntra upp mig, gulligt av honom. Han märkte redan tidigt i morse att det var något som inte stämde. Hoppas Katja kommer snart, innan jag sprängs!

Efter filosofin har jag engelska, sen lunch sen kör, men i och med att jag inte kan gå på kören pga min jävla hals så slutar jag efter engelskan. Men jag stannar nog och äter lunch med alla tror jag!

Hörs senare fuckers!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0