möööörgon

God morgon gott folk! Jag har trettio (!?!?!?!?! ;o) min över, gick tydligen upp lite för tidigt, och jag som trodde det skulle bli tight med tid, så jag blgogar lite :) Har till och med tagit bilder på min vägg och dörr, så nu ska ni få se hur det ser ut! Är inte så jättenöjd, tycker väggen ser konstig ut med fjärilarna, fast jag behåller skiten tills jag fått saras åsikt (a)


ni som inte kan läsa vad det står är totalt blinda! ;o


(alla fjärilar är från konfettin som sprutades ut över publiken under Lovers in Japan
- både från globen i höstas och från i lördags! jag är kär i dom (a))

Idag har vi picnick med faddrarna, det har jag glömt bort att skriva tror jag. Faddrarna som vi fick i onsdags. Ska bli jätteroligt, hoppas vädret håller i sig. Ser ju rätt bra ut just nu, right?

Vi hörs senare när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad står det på den översta bilden?

2009-09-14 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0