onsdag och torsdag

Hade inte tid att sitta vid datorn igår, drog nämligen hem till "Kenny" efter skolan och kom hem så sent att jag däckade på en gång typ :)

Onsdag!
Faddrarna, jävligt skön skoldag faktiskt. Fick tre faddrar, varav jag mest snackade med killen, vid namn Ruben. Han gick också på Kulturama i grundskolan, fast nu går han ju i trean. Svinsnygg kropp hade han i alla fall :F hehehe, men han var trevlig allt. Sen efter skolan drog jag som sagt hem till Kennymääään, var där i några timmar. Vi såg "Se upp för dårarna", sen åt vi middag (jag är så glad över att hans föräldrar är helt sköna och underbara!) och sen fortsatte vi se filmen sen drog jag hem. Egentligen så undrar ni väl inte :P

Torsdag!

Första riktiga skoldagen! ;o Inte för att det kändes som det... Först hade vi matte, då gjorde vi ett mattediagnos.. Både lätt och svårt, men det mesta var lätt :) Sen hade vi provensemble (ensemble för hela klassen), sen blev det lunch, sen blev det lite mer fördjupad ensemble, för oss sångare och gitarristerna, men var för sig. Efter det hade vi naturkunskap sen slutade vi. Drog hem till Sara. Vi åkte och köpte kollegieblock till typ alla(?) ämnen sen drog jag hem. Nu är jag hemma, vill äta sen typ SOVA! fyfan va trött man blir av att börja gymnasiet ;o helt sick!


så skönt att gå musiklinje, jag lever för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0