papsi!

Ska vara med min idol pappa i morgon :) Vi ska gå på bio, ska se den nya Tarantinofilmen, med Brad Pitt och det där ni vet, den om andra världskriget. Sen ska vi laga middag tillsammans och bara ha en far och dotterkväll liksom! Ska bli jättemysigt, vi ses ju inte så ofta så det är alltid så kul att ses. Så jag sover helt enkelt borta på söder i morgon, cosy cosy!

Idag hade jag som sagt min första Inså lektion, gick asbra! Ska lära mig "run" av leona lewis utantill till nästa vecka. Den är svår att sjunga, men passar mitt register perfekt (varken för hög eller för låg, leona och jag har ganska likadan röst på det sättet) så nu ska jag öva! måste göra nk-läxan också, har inte gjort den än :$

skriva senare, om inte så skriver i morgon!
puss på er


min pappa är grymt cool (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0