shit

gårdagen blev inte som jag trott. jag kan inte berätta för mycket men polisen blev inblandad och jag var tvungen att åka hem. Grät som en satans dåre gjorde jag också. Fast polisen satt och klappade mig på axeln och jag fick snacka en massa, så det var ju skyrre.

Pratade med Kenny i telefon i flera timmar igårkväll, det gjorde mig på mycket bättre humör. Fan va det är jobbigt att säga hejdå till honom. Vill vara med honom hela tiden. Dessutom älskar jag hans föräldrar, dom är som guld! Sjukt trevliga och sociala, känns som att jag känt dom i flera år liksom, för jag är så bekväm när jag är hos honom. ÅÅÅÅH, jag vet att ni är avundsjuka (a) hihihihi....

Nu ska jag lägga in bilder från kameran!
skriver senare och ni ska få pics :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0