dagarna innan!

Nu är det inte långt kvar. Jag vet att ni vet vad jag snackar om. För nu är det ju såhär att OM man räknar med idag (jag har trots allt hela dagen framför mig) så är det bara 6 dagar kvar tills det är julafton. Hate to say this men jag har inte en enda ledig dag fram tills dess! (jag menar, det skulle inte sitta fel med en ligga-hemma-i-sängen-dag)
Idag ska jag hoppa in i duschen, storstäda rummet, packa ihop mina saker och åka till Fruängen, hem till familjen Sporre. I morgon ska jag sedan iväg ut på stan och handla de sista julklapparna (mamma, alex - storebror, och nini - storesyster) På måndag ska jag iväg till Norrtälje. Tisdag ska jag vara med världens bästa Emelie. Onsdag är dagen innan, då är jag här hemma med familjen och tar det lugnt och på torsdag morgon åker jag hem till pappa och firar jul där!

superplanerat, in i detalj! Känns ju helt okej, typ...
Nu ska jag lämna datorn, gå upp och duscha och ja, allt det jag skrev nyss

Bloggar hemma hos sporrarna! PUSS


kvalitén suger, men det är tanken som räknas! (detta är alltså emma och maja sporre... och så jag, ful som ett as! haha)


asdålig bild igen!
emma och jag, på kolmården typ -99 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0