i spånga, jao brushäään

hejhej hemskt mycket hej! hejhej... ja tjenamors. hejhej... tjo fadderlittan.... HAHAHA, förfan! hejhej, hoppas ni mår bra. shuuueee
Nej men ärligt nu, TJA!
Jag är hemma hos hanna hägglöf i dansklassen... minns ni vem hon är då? haha! Hanna alltså :D Hanna min baby! (på beställning) ... HAHA
Vi har varit i stan idag, jag köpte nya skor, en grå lång kofta och en vit tröja, och hon köpte en svart tröja :) toppen huh? ajoooooo.. Och så åt vi pizzabuffé på pizza hut, UNDERBART! Sen drog vi hem till henne... Hon spottade tuggummi på pendeln när hon skrattade.. Aja, när vi kom hit spelade vi Just Dance, det nya Wii-spelet, sen körde vi lite kfgdorjgfdseflkjl på guitar hero.
Nu sitter vi här, jag vill lägga mig i hennes säng faktiskt!
Skulle ba uppdatera lite :)

PUSS!
HANNA ÄR SÖT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0