igår, idag och i morgon... spelar det någon roll?

Förlåt förlåt förlååååt för att jag inte bloggat!
Alltså, har varit helt upptagen idag :P
Fick besök av en mysig person, vi såg film i min säng och typ gömde oss bakom varandra för vi blev så rädda! (det blev skräckfilm, fråga mig inte varför för både han och jag blir svinrädda och typ dör.... fast det är väl meningen antar jag)
Vi ska ses på onsdag igen och se Avatar! ASNICE :D

i morgon ska jag hem till bästa hanna och sova där :) Vet inte vad vi ska göra faktiskt. Ta igen det vi missade när jag skulle dit fast var sjuk, hoppas jag! Vi har sååååå mycket att snacka om, can't wait! gossip gossip gossip, mhm how lovely :F

Bloggar senare igen, slänger in en bild från konserten
i uppenbarelsekyrkan så länge :D


jag blir lycklig när jag ser den här bilden alltså
sången är mitt liv, damn alltså!
har sjungit på "beautiful disaster" med kelly clarksson senaste timmarna
åååååh, MUSIK ÄR BÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0