klösdklödkg

har glömt blogga idag, sorry!
har varit med emelie på söder hela dagen. Vi fikade på älskde Café Soda sen så gick vi från slussen till skanstull, sen shoppade vi lite där sen drog vi hem till mig :) jag fick med mig ett par trosor och en eyeliner hem! Hon köpte de sista julklapparna.

Sen åkte jag hem, åt lite mat och har suttit här typ hela kvällen. Fyfan va skabbigt tänker ni, och ja, det tänker jag med! haha :D men jag har haft aaastrevligt chattsällskap i flera timmar, av en och samma människa, går inte att klaga. Dessutom är han från Holland så vi snackade bara engelska, vilket är superbra :P

well... i morgon blire lilla julafton här hemma, sen vanliga julafton hos pappa på onsdag.
Nu har jag inget mer att säga.. och måns väntar, sååååå

hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0