lite bättre uppdatering nu!

sådärja, nu kan jag blogga!
faktum är att jag var lite upptagen förut. Inte när jag började skriva dock, men redan i andra meningen kom lite saker i vägen. Men nu är jag här och redo för att blogga lite :)

Hade tänkt lägga upp en bild eller två på mitt hår, eller ja, en eller två bilder på mig så ni får se hur mitt hår ser ut, rättare sagt!


sådär ser det ut!
det får bli en bild, än så länge... kanske kommer en lite senare i inlägget

Idag efter avslutningen drog jag hem till Lina. Vi chillade ett litet tag, åt en varsinn macka och lite sånt, sen kom Greta. Vi satt och snackade ett tag, typ en timme, sen drog vi ut till götgatsbacken och köpte lite julklappar. Jag inhandlade även en ny topp, som är vrålsnygg. Svart och gråfärgad med trekvartsärmar som sitter "löst" med typ leopardmönster, eller något sånt. Svinsnygg! Kommer väl bild så småning om :)

Sen stack jag hem! skulle ha åkt hem till Frida Tofft, en tjej från undersvik, för vi skulle äta middag och sova där. Alltså jag, hon och så asmånga andra undersvikbrudar, men jag orkade verkligen inte. Ville bara hem och fixa klart min julklapp till Emma!

Nu är den typ klar i alla fall, ska fota och lägga upp EFTER att hon fått den, haha. Har i stort sett gjort den själv, faktiskt, samtidigt som jag köpte den ;)

Aja, i morgon ska jag hem till henne. Vi ska spendera ett dygn ihop hade vi tänkt. Var så himla länge sedan vi gjorde det, så det ska bli asmysigt. Saknar henne :(

anyways, här har ni en till bild:



Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se en rulle eller ngt!
vi hörs i morgon :)

puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0