shoppiiiiiing

åååååååååååååhåhåhåhåhåh vad jag har handlat fina saker idag
Började dagen med två kjolar - båda svarta - och en tjocktröja med dragkedja som var typ blåaktig... Efter det gick jag vidare till weekday och köpte ett par svinsnygga gråa jeans med kilar. Sedan gick jag vidare till Monki där jag tänkte köpa en body och två t-shirtar men gick hem med bara bodyn...
Är i alla fall hur nöjd som helst, och ska handla skor i morgon!
Drog till norrtälje, där en olycka skett så jag kunde tyvärr inte stanna, och hann dessutom inte träffa theodor. Skulle ha kunnat sova hos honom så klart, men hans mamma mådde inte bra och han har gäster hos sin far, attans också! hahaha... Men jag åkte tillbaka till sthlm (tack och lov är 676'an världens mysigaste buss, annars hade jag dött) och är nu hemma på malmgårdsvägen igen :)
Nu ska jag, pappa, loulou och isis se film! har hyrt tre stycken
vi hörs i morgon
(förlåt för att jag inte lägger upp några bilder.... DET KOMMER)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0