alla hjärtans dag!

Först och främst vill jag bara önska er en glad alla hjärtans dag! :) Hoppas eran dag har varit fin såhär långt. Det har min varit, på visst sätt. Jag har legat i sängen hela dagen nästan, bara tagit det lugnt. Jag fick inte tag på Lina så det blev inte av att träffa henne. Och så har jag ju även städat rummet! Jättestolt är jag nu

Senare ikväll blir det av att se bio med Mathilda, men det skrev jag väl igår? Det ska bli så mysigt. Jag kan berätta vad jag ska ha på mig (i och med att min usb-sladd till kameran är borta och minneskortsläsaren i datorn är trasig så kan jag ju inte lägga upp bilder)

Ganska mörka jeans från h&m
två boxar-linnen (ett svart och ett vitt med ett tryck på)
en svart kofta
mina svarta ormskinnsskor (oäkta ormskinn såklart!)


här är skorna, bilden är väldigt dålig men det är bland den bästa jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0