bloggtorka!

Jag har bloggat jättelite i helgen, har helt enkelt haft annat för mig. Jag är fortfarande hemma hos Sara. Vi har ätit ca 6 dl liter chokladpudding var det senaste dygnet, sett på några filmer och bara legat i sängen! (fast vi tog faktiskt en promenad med hennes vovve Eros) Min buss hem går om 55 min... Jag orkar inte åka hem komunalt men mamma såg film, Max orkade inte och Hasse låg och såg på en viktigt match på tv :( så ja, det blir väl buss för mig då. WOHO! -.-

Jag kanske har tillgång till datorn senare ikväll men jag tror inte jag har någon lust att sätta mig vid den. Vill bara hem och duscha, äta mammas mat och sova! Har saknat min säng nu under två dygn, haha. Vad har ni gjort i helgen då?

Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0