fuck me

jag suger på allt som har med att blogga att göra... förutom att läsa andras bloggar, det är jag riktigt grym på. Jag tror nog inte att det är någon idé för mig att blogga för jag gör det så sällan ändå. Får tänka lite mer på det där!

Är hemma från Sara nu.. drog dit igår efter att jag varit hos Floppan. Igår hade vi skitkul i alla fall. Badade lite badkar, såg på Sunes sommar och typ datanördade lite. Idag ska jag bara ta det lugnt, eller så ska jag kanske träffa Ellie, en gammal vän från sjuan som jag inte träffat sedan dess typ, så det blir väl kul i sånt fall. Om inte så blir det filmtittande! woho :)

Skriver senare, pusshej


jag vill ha sommar!
och så funtar jag på att skaffa lugg igen.. hmm.. njae, får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0