god morgon :D

Nu har jag vaknat och ätit en otroligt god frukost, dvs PANNKAKOR! :D det satt fint för magen. Idag ska jag vara med Maja hela dagen, ska bli skitkul för med henne har man alltid skoj. Sover där i natt också. Så jag ser fram emot idag för jag lär skratta tills jag dör. I morgon är det fredag, då ska jag på bio med Rikard och se Fredagen den 13'e, jag kommer inte kunna titta på den..

Just nu sitter jag i mjukisar och i en av Max tröjor som är alldeles för stor för mig och det är skitmysigt. Blir väl av att gå upp till övervåningen snart,  ta en dusch och allt sånt. Hoppas ni får en fin dag allihopa! Skriver nog när jag är hos Maja sen. puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0