goder natten hurreni!

Nu är det nog dags för mig att gå och lägga mig. Ska upp halv 10, möta mamma kl 12 och sen dra till Sara när jag och mamma handlat. Sen är jag hos sara till kl 6-7 för då drar jag hem till Floppan i Norrtälje, sover där och kommer hem till Sara igen dagen därpå. Sover hos Sara på tisdag och är med Maja på onsdag. Torsdag minns jag inte... Fredag blir det bio och lördag-söndag har jag inga planer :)

Vet inte varför jag skriver det här när jag ska skriva godnatt... jaja, nu vet ni mina planer för veckan. Om någon vill hitta på ngt till helgen så slå en pling! God natt på er mina trogna läsare! puss och kram



Sara uppe och Floppan nere...
fan va vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0