skolan

Det blev inte så värst mycket bloggande igår, mest bilder. Ni får ursäkta mig. Nu sitter jag i skolan, började för 30 min sen men kom 10 min sent. Har precis kollat in alla bloggar jag läser dagligen och tänkte skriva ett litet inlägg själv.
Idag ska jag direkt hem efter skolan. Skulle hellre ha träffat Sara men när vi pratade i telefon igår bestämde vi att ses på lördag i stället för jag måste ändå hem så tidigt för jag ska upp och träna på lördag morgon. Så ja, jag drar hem efter skolan, har till och med lovat mamma att städa rummet. Kan ta lite för och efter bilder så får ni även se hur mitt rum ser ut! (jag hatar möbleringen, men måste ha det så! -.-) Men det är ju problem med minnerskortsläsaren (jag chansar och tror att det heter så?) så jag har inte kunnat sätta in bilderna på datorn då min usb-sladd till kameran är borta. Jag ska försöka lösa det där, vi får väl se hur det går :)

Nu ska jag gå in på fejjan sen har jag lunch om 20 min. Våran skola har så dålig mat att det flera gånger har kommit hit en man eller kvinna som måsta kolla vad vi får för mat, om den är acceptabel eller inte. Jaja, skitsamma, får väl hoppas på att maten är god för en gångs skull.

Jag skriver senare idag, slutar 15.30! kramkramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0