skuuuuulan!

Sitter i skolan och har håltimme. Min so-lärare är sjuk så vi har ingen lektion. I morgon bitti har jag so som första lektion men hon kommer vara borta i morgon med. (dvs sovmorgon!) och efter so'n så har vi spanska, och jag har inget b-språk (dvs ÄNNU längre sovmorgon!) jag börjar då efter lunch, kl 12! så otroligt skönt. Jag kan gå upp kl 10. Eller halv 10 så kan jag ta en riktigt lång dusch också, åååh skönt :D

Kevin Louise och Emilotte sitter på borden bakom mig och snackar om vilka killar i nian som är välbyggda. Väldigt roande faktiskt, haha. Efter håltimmen har jag mentorstid sen så har jag teater (tror jag, måste kolla upp om vi har tillval eller inte idag!)

Efter skolan ska jag nog hem och plugga No. Gud så kul -.- Sen måste jag städa rummet också, woho! Ikväll ska jag bara ta det lugnt som vanligt, sova tidigt (precis som jag gjort 4 kvällar i rad nu, sorry floppan) Jätteskönt att känna sig utvilad för en gångs skull!

Nejni, nu lämnar jag datorn. Skriver senare när jag kommit hem!
puss på er älskade´




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0