underbar dag!

Vi har varit på stan hela dagen. Jag har köpt ett par jeans (som jag dock ska lämna tillbaka och köpa ett par andra), en blus i typ, korallfärg, en brun väska, ett brunt skärp och en guldring. Jag kan be Judith fota mig med allt sen så får ni se bilder på skiten :)

Hon själv har inte köpt något, men hon ska tillbaka till Sthlm nästa helg och storshoppa då.. lyckost! (som får storshoppa alltså... haha) Ikväll ska vi gå på bio och se Bröllopsduellen. Ska bli jättemysigt faktiskt. Sen blir det nog hem och ligga i sängen (sova!) och ta det lugnt.

Förlåt att jag inte skriver så mkt, men alltså, jag sitter inte vid datorn nu när Judith är här :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0