hemkunskap!

Då hemkunskapen som började halv nio håller dom på att redovisa något som har med reklam att göra, alla är två och två och dom fick uppgiften förra torsdagen då jag inte gick på den lektionen för jag försov mig. I tisdags fortsatte dom att jobba med den här uppgiften men jag hade värsta depp-dagen då och allt var helt skit så jag orkade inte jobba, dumt gjort för jag visste inte att vi skulle redovisa idag. Väl inne på hk'en kände jag att jag inte pallade vara där för många var otrevliga och bara hackade hela tiden så jag sa rakt ut
E: "jag orkar inte vara här"
Lärare: "men snälla ebba gå inte"
E: "jag har en dålig dag, en dålig vecka"
L (medlidande): "har du en dålig dag?"
E; "ja, jag mår inte bra helt enkelt"
och sen så gick jag bara ut, orkar inte vara i skolan men jag måste ju.

Nu ska jag sätta mig och plugga matte så jag slutar tänka på allt en stund
Skriver nog senare ikväll
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0