hooooome!

Nu har jag kommit hem från lina och till och med hunnit att äta
Ska nog sitta här vid datorn ett tag sen ska jag sova. Har inte hunnit vila upp mig sen i lördags/söndags än, måste verkligen sova. Känner mig rätt sjuk dessutom. I morgon ska jag träffa en kompis vid namn Eric och sen Emma lite senare på eftermiddagen. Ska bli jättekul! Saknar Eric som en dåre, har inte träffat han sen september typ :P Emma träffade jag senast som på nyår :)

Mamma och Hasse åker till Nya Zealand på torsdag, mormor kommer hit på lördag för att mamma är orolig att vi ska ha fest när dom är borta. Jag förstår henne, Max är ju fan snart 19 och Måns snart 18. Men det ska bli mysigt att ha henne här såklart! Fast inte så mysigt att hon blir här i 2½ vecka

Jaja, nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Hoppas ni har det nice :)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0