hos far min!

Är hemma hos pappa nu, och ska vara det fram till på onsdag. (sover dock hemma på onsdag i och med att mamma kommer hem då, och då måste jag få stå i dörren på kvällen/natten när hon kommer in i huset)

Har precis suttit och pratat med pappa och min styvmamma Loulou ett ganska långt tag om det som hänt på senaste tiden. Alla pusselbitar börjar sättas ihop och pusslet börjar bli helt. Vi förstår varandra nu, riktigt skönt. Fast nu i veckan måste jag säga upp kontakten med en mycket nära vän till mig, för vårat bästa. Känns som ett sår i hjärtat i mig för den här vännen är helt otrolig. Mer om det när det är avklarat.

Ikväll tog jag ett långt bad, tände ljus och låg och läste. Skrubbade ren kroppen, rakade benen så dom är lena som silke och hoppade sedan i mjukiskläder. Ligger nu på soffan i vardagsrummet med bärbara datorn i knät, lyssnar på min ipod och tar det lugnt. Lycklig för att allt börjar lösa sig!

Nej nu blev det här ovanligt långt, ska logga in på fejsan nu.
Puss på er, tror inte jag skriver mer idag.
sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0