juste, idag! :D

Jag träffade Micke efter skolan och gav han hans grejer, jag ville mest springa därifrån faktiskt, haha. Inte för att jag mådde dåligt av att träffa honom utan av andra anledningar som jag inte tänker nämna här för det är taskigt!

Jag träffade Sara idag också. Bara för typ 40 min, men alltså, att träffa henne sådär kort ibland får mig att inse att varje sekund med henne är värt guld och diamanter! Finns verkligen inte så många fina människor som henne, trots tjafs och bråk så är hon min ögonsten. Sara, jag går genom eld och vatten för dig! Du är allt

Kommentarer
Postat av: sara

i love u. more than ever faktiskt ;o

2009-01-28 @ 11:50:10
Postat av: ebba

detsamma hjärtat! <3

2009-01-29 @ 13:04:42
URL: http://ebbanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0