matlagarN Ebba!

Jag är mitt uppe i att laga mat. Jag tog på mig den uppgiften idag då jag var sugen på lax och ingen orkade göra det så varför kan inte då jag göra det? Det blir lax i ugn med kokt potatis och sås till. A lá Ebba som jag brukar säga i och med att jag älskar lax och tycker jättemycket om att laga det. Jag har alltid älskat att stå i köket, trivs bäst i köket av alla rum faktiskt. (jag är ett litet matvrak må jag säga) Håller på att göra såsen som jag sedan ska hälla över laxen och ställa in i ugnen, har lite problem dock då jag inte riktigt vet vad jag ska krydda med. Jag gör alltid olika, alltid lika roligt att testa nytt.

Någon annan (förut Sara) som älskar att laga mat? Det är ju underbart!
Sen så blir det gott också, om man följer recept eller vet hur man ska göra :D
(nu tänker jag på den där filmen, gud vad heter den? "blablas dagbok", haha i alla fall den där när hon ska laga middag, så blir pastan blå och allt smakar skit och hennes vänner kommer över på middag för det är jul/hon fyller år... minns inte riktigt. Aja, kul är den ;D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

soppan blir blå av snören, hon fyller år och mr Darcy kommer över och hjälper henne!

filmen du söker är bridget jones DAGBOOOOOK :D:D:D!

2009-01-27 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0