mycket snack, liten verkstad(?)

Jag har precis haft hemkunskap. Vi började med att PRATA(?) om semlor och en massa, sen läste min lärare en krönika(?) och jag tyckte bara att livet var helt värdelöst för tillfället. Men sen, efter ett tag, ja då fick vi faktiskt göra semlor! Det var så otroligt gott, jag verkligen älskar semlor :D

Snart har vi slöjd, syslöjd för att vara exakt. Vi håller på att designar kläder som vi sedan ska göra, såklart. Vi ska åka iväg med skolan typ nästa lektion och få köpa eget tyg och allt. Jag håller på med en klänning som är skitsnygg (i och med att Sara gjorde typ hela designen)

I morgon åker jag hem till Pontus! längtar jättemycket efter honom. Ska vara där hela helgen också. Blir nog en hel del filmtittande och myspys.

Justeja, inatt kom ju mamma hem från Nya Zealand. Jag stog och grät när vi kramade varandra. Blev så otroligt glad! Fick lite saker därifrån också som jag kan fota sen och lägga upp här på bloggen :)

Har matteprov idag, vi får se hur det går... har inte pluggat så mkt alls även fast jag vet att jag måste. Jaja, får väl hoppas på det bästa.

Nu ska jag röra mig från datorn. Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0