NAKENFIS!

Jag sitter vid datorn och vänder mig om och tittar på Sara som stirrar ut genom fönstret. Jag frågar henne "vad tittar du på Sara? :S"  Då säger hon "det är en kille som står med bar överkropp i huset mittemot!" jag går dit och efter ett tag ser vi även att han går runt helt naken, med alla persienner uppdragna och verkar inte bry sig. Haha, jag och Sara ba stod och garvade! Hur kan man gå runt helt naken och veta att folk kan se in? Jag som inte ens har någon granne som kan se in i mitt rum drar alltid ner rullgardinen när jag byter om eller om jag kommit in i rummet efter att jag duschat! Vissa säger ju att det är skönt att gå runt naken hemma, men jag skulle bara vara obekväm (även om jag var ensam hemma eller liknande) Jag är då ingen nakenfis! Är DU en nakenfis kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0