oj, jag ljög nog!

Det blir inget mindre bloggande. Jag känner att det faktiskt är smartare att fortsätta blogga för då får jag skriva av mig varje dag, även fast jag inte skriver om mina privata problem.

Det var helt kaos i skolan idag, det kändes som att jag skulle kunna döda någon. Slog händerna i väggen på toan så nu har jag skadad handen *scoooooore!* Pappa kom dit och snackade med min lärare om en massa grejer, och nu är det helt fuckat. Livet är inte alltid som man vill att det ska vara, eller hur?

Några bra saker har i alla fall hänt idag. Har köpt ett par Kosshörlurar, blåa. Min älskade bror Måns har beställt ett par röda så har vi båda sorterna (och kan därför byta då och då! smart va? :D) Sen så har jag haft ett samtal med Måns som gjorde min dag. Livet är skit för oss båda just nu, tack och lov har vi varandra. Jag älskar dig! Finns alltid här, det vet du

Nu blir det av att plugga lite matte, ser faktiskt fram emot det konstigt nog. Skönt att försvinna ur alla jobbiga tankar ett tag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0