ööiii

Gissa vem som inte såg på ngn film utan fastnade vid datorn? Jo, JAG! :D sitter och lyssnar på "Glassigt" hahaha, så himla länge sen. Blir alltid så glad av den låten, så många minnen som ploppar upp i huvudet! :) Snart ska jag ta en dusch, och sedan äta. Har bara ätit två mackor idag, så nu börjar min mage bli lite tom. Jag är fett sugen på McDonalds, så jag ska säga till pappa att vi ska äta det sen när vi befinner oss på Heron City, haha :D

Ni kan få en bild på hur jag sett ut hela dagen, såååå mysigt! :D

precis som vanligt ska ni klicka på bilden för att se den i fullt format
pyamasbyxor: fick i julklapp, har en överdel till. Vet ej vart dom är köpta
tröja: brorsans, men jag har i stort sett tagit över den. Så mysig att gå runt med hemma


puss på er sötnosar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0