saker ni inte vet!

ska skriva ner några saker ni kanske inte vet om mig :)
1. mina två favoritdjur är ormar och hästar
2. jag åkte skidor tills jag var 12, sen bytte jag till snowboard
3. jag föddes tidigt på morgonen, den 12 april, 1993
4. jag är allergisk mot nästan alla kärnfrukter, pollen och massa annat
5. musiken som spelas mest i mina öron är Coldplay och hardstylemusik
6. jag skrattar mycket, kanske lite för ofta och lite för högt.
7. jag bor i Huddinge med min mamma, styvpappa och två bröder
8. jag har väldigt bred klädsmak, det är rätt drygt faktiskt...
9. att sjunga är det bästa jag vet och jag ska gå sång i gymnasiet
10. enligt mig så är skrikgul den finaste och mest härliga färgen som finns
11. mitt favoritnamn på en kille är Theodor, om jag får en son ska han heta det
12. jag har två riktiga syskon, resten av dom är pappas frus barn.

nej nu orkar jag inte mer :) vill ni veta något mer så fråga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0